::TQ kWn2::

Rabu, Ogos 17, 2011

HIJRAH


nape unta????


hehehe..nak menunjukkan betapa jauhnyer perjalanan aku nak kembali ke tempat asal.....tengs wat boss yg "menarik" aku ke sini...rezeki!!!!mule tuh aku da males nk tukar2..tp,ble 2x gak seingt aku boss call ty nak tukar ke cni balik ke x, aku jadik sebe slh..yer r..org da byk bjasa ngn kite kan..so,tu yg jadik xkeruan tuh..nak2 plak siap ajar caner nak buat..hehehhe...LAYANNNNNNNNNNN!!!!!


tp kan...masin gak mulut aku cz pnah ckp "1day aku akn bkerja semula dgn boss2 nih b4 depe pencen"...heheheh..cume yg xsyok xsame unit...xpe..man2..katenyer bisa di atur...yo..atur la...da masuk ari ke3..aku huru-hara lagik...hahahha!!!seme keje aku capai!!


nape aku nak ke cni??tah la..mmg ramai ex2 bhgn nih ckp xbest lar..xsyok lar..tp bg aku..mane2 aku pegi same jew tp nih mcm tempat jatuh lg dkenang la... ;p


aku sambilan kat cni..mmg keje cam nak giler tp enjoy cz boss sempoi...mane yg sempoi la..yg garang,kuat majuk,straight tuh ade tp..tah..da name pun boss..layan kan aje..dulu n skang mmg xkan same..sbb ramai gak memuka baru...so far,muke br pun leh layan..so,ok la tuh kan...



ni harta yg dkumpul selama 2thn aku kt BKK


hope sgt aku leh kekal lame kat cni..males nak pindah2 da...sok2 aku sendiri yg masukkan Nuh ke MRSM..hahahha...



new life wif new hope..................insyaALLAH ;)

Tiada ulasan: