::TQ kWn2::

Selasa, Ogos 19, 2014

aku dan stokin

Alhamdulillah...alhamdulillah ^-^
Sekian lame masalah lutut ni xdpt jwpn..dr rawatan moden smpi la tradisional, aku ttp cobe..yer la..da sakit kne la usaha cr penawarnye kn...???  Suplimen ttp amik..xmbantu??opkos sgt mbantu cz aku xperlu amik pill killer anymore...cume drh aku agak pekat..xaktif sgt n g pasti masalah pencernaan...ptt la ape yg aku amik selama nih xmbantu 100%..rupenye aku ade mslh pencernaan..so,mkn la ape pun mmg xkan dserap..

papepun..syukur sgt2 sbb bengkak kat tepi lutut tu da xde..selama ni ingt sbb daging maklumla da makin gumuksss!tp acik bidan ckp lendir2 lutut tu bkumpul...klu urut hilang la sakit tp senang sakit blk sbb byk gerak kan..tp sejak pakai stokin nih..alhamdulillah..xde dah...ilang trus..mungkin lendir2 tu da xbkumpul..so korg..jom la cube..stokin nih gak bagus utk mereka2 yg jenis kaki bebau..stokin nih lak pakai la bape lame pun..xkn de bau..hihihih..bkn sbb nk menega semata2 tp sbb kesannye bagusssssssssssssss..xrugi pun!

best!sape2 nk cr dwet lebih pun boleh gak...marketing yg sgt sempoiiii!!!xsusah mane pun..xde modal???pn xpe..sy ade carenye!

jom wasap
zizie 0126756177

korg2 yg nak tau kenapa sy jatuh cinta dgn stokin nih
meh bace story kwn sy nih..dr seorg pesakit lemah jantung,
hidup dlm tekanan now die dah boleh kembali senyum spt dlu malah lebih lg
kerana sy mengenali beliau seorg yg sgt BERSEMANGAT WAJA..
luv u much farah farhan ^-^

Tiada ulasan: