::TQ kWn2::

Selasa, Ogos 19, 2014

Erti sahabat

Lately nih terase sgt2 keseorgan..
Hiksss!rasenye mcm boleh alone tp...rase kesunyian tu tetine maiii..btol aku ramai kwn utk gelak,share mcm2 tp xtau la..rase sgt2 kosong...rupenye aku nih dgn dunia aku sdiri...
Tetibe td sayu bile terbace pasal persahabatn antara shuba #mh17 n raja ilya...sayu krn psahabatan mereka tputus dgn sebuah kematian..aku???xtau..sape di antara kami yg akn pegi dlu..aku rindu...aku perlukan seseorg yg boleh share bahu...share tinge...share everythg...saat duka..gembira!!
Rindu sgt...xterluah rindu ni...dlu2,aku tlalu menghargai sebuah psahabatan melebihi segala2..sggp mcm2...tp mungkin sbb kite jek yg menghargai sebuah psahabatan tu..maka,kisah kami tiada penghujung...dr zmn sekolah,belaja n time keje jugak..bkn senang nk dpt yg benar2 ikhlas n jujur dgn kite...ya allah,tetibe rindu dtg..mengimbau blk!
Now,aku ramaiiiii kwn..tp,xsebahagia dlu..adakah krn kesibukan aku??life lunch aku yg dah xde???ntah la...


Tiada ulasan: